dimarts, 25 de gener del 2011

El libro de la felicidad

Bon dia  a tots i totes!

Bé això ja s'acaba, però per despedir-me us envio la última historieta del meu blog !!!
Aquest matí quan he obert el meu correu, he vist que la meva germana m'havia enviat aquest llibre,  la veritat és que ha estat un regal molt bonic per començar el dia amb més forces i energies, perquè amb això dels examens s'agraeix una mica d'ilusió externa i de força, jeje.

Apa espero que us agradi i fins aquí el meu blog !

1 comentari:

  1. Hola Anne Sophie,
    Molt preciós aquest conte interactiu, realment val la pena interioritzar totes aquestes frases. Estaria bé llegir-nos-en alguna cada dia al matí i després comprovar com les realitzem sense adonar-nos-en... Si és que... hem de ser conscients del que tenim.
    Molts gràcies
    Patrícia

    ResponElimina